Informatie  |  De school in de praktijk

Vakanties

Schooltijden

Groep 1 t/m 8 elke schooldag van 8.30 – 14.00 uur.

De peuteropvang is geopend van 8.30 – 12.30 uur van maandag t/m donderdag.

De BSO is geopend van 14.00 – 18.00 uur van maandag t/m donderdag.

Pauze

Pauzes van maandag t/m vrijdag tussen 10.15 en 10.30 uur

Lunchpauze van maandag t.m vrijdag van 12.00 t/m 12.30 uur

School begint om 8.25 uur. De kinderen van de onderbouw mogen op maandag, vanaf 8.20 uur door hun ouders naar binnen worden gebracht, voor wie dat wil. Op de andere dagen van de week worden de kinderen om 8.20 uur opgehaald bij het hek door de leerkracht.

Jonge kinderen die net op school zijn mogen de eerste keren elke dag naar binnen worden gebracht. Dit kan altijd in overleg met de leerkracht.

De kinderen van de midden- en bovenbouw komen vanaf 8.20 zelfstandig naar binnen en gaan naar hun klas.

Schoolgids
Schoolplan

In het schoolplan van onze school vindt u de visie en de plannen die we voor de komende jaren hebben.

Download hier ons schoolplan 2020-2024 »

Buitenschoolse opvang (BSO)

De naschoolse opvang is binnen ons gebouw. Dit wordt geregeld door Kinderwoud.

U kunt voor nadere informatie kijken op hun website: www.kinderwoud.nl.

Peuteropvang

De peuteropvang is binnen ons gebouw op maandag en woensdag van 8.30 tot 12.30 uur. Als u gebruik wilt maken van de peuteropvang dan kunt u voor nadere informatie kijken op hun website: www.kinderwoud.nl.

Bewegingsonderwijs

Onderbouw:

De kinderen in de onderbouw krijgen elke dag beweging in het speellokaal of buiten.

Groep 3 krijgt op vrijdagmorgen gymles in het gymlokaal van onze vakdocent André Tjeerdsma.

Voor de gymlessen hebben de kinderen gymschoentjes nodig met klittenband. De schoenen blijven op school.

Groep 4 t/m 8

Er wordt twee keer per week gymles gegeven in het gymlokaal. Op maandag of woensdag geeft de leerkracht zelf gym. Op vrijdag worden de gymlessen verzorgt door onze vakdocent André Tjeerdsma

Groep

Dag

Tijdstip

Onderbouw

Ma-Vr

Wisselend

8.30 – 9.15

Groep 4/5

Woensdag

11.15 – 12.00

9.15 – 10.00

Groep 6/7

Maandag

13.15 – 14.00

10.30 – 11.15

Groep 7/8

Woensdag

10.30 – 11.15

11.15 – 12.00

Voor de gymlessen nemen de kinderen sportkleding en sportschoenen die niet buiten gebruikt worden mee naar school. Na de gymles wordt de sportkleding weer mee naar huis genomen.

Schoolschoonmaak

Het schoonmaken van de school wordt verzorgd door schoonmaakbedrijf CSU.

Twee keer per jaar is een grote schoonmaak, waarbij ouders ook assisteren (zie ouderparticipatie).