Informatie  |  De school in de praktijk

Schooltijden

Schoolgids
Schoolplan

In het schoolplan van onze school vindt u de visie en de plannen die we voor de komende jaren hebben.

Download hier het schoolplan 2020-2024 »

Buitenschoolse opvang (BSO)

De naschoolse opvang is binnen ons gebouw. Dit wordt geregeld door VANDAAG Kinderopvang.

U kunt voor nadere informatie kijken op hun website: www.kindvandaag.nl.

Peuteropvang

De peuteropvang is binnen ons gebouw op maandag en woensdag van 8.30 tot 12.30 uur.

Als u gebruik wilt maken van de peuteropvang dan kunt u voor nadere informatie kijken op hun website: www.kindvandaag.nl.

Bewegingsonderwijs

Onderbouw:

De kinderen in de onderbouw krijgen elke dag beweging in het speellokaal of buiten.

Groep 3 krijgt op vrijdagmorgen gymles in het gymlokaal van onze vakdocent André Tjeerdsma.

Voor de gymlessen hebben de kinderen gymschoentjes nodig met klittenband. De schoenen blijven op school.

Groep 4 t/m 8

Er wordt twee keer per week gymles gegeven in het gymlokaal. Op maandag of woensdag geeft de leerkracht zelf gym. Op vrijdag worden de gymlessen verzorgt door onze vakdocent André Tjeerdsma

Groep

Dag

Tijdstip

Onderbouw

Ma-Vr

Wisselend

Groep 3

8.30 – 9.15

Groep 4/5

Woensdag

11.15 – 12.00

9.15 – 10.00

Groep 6/7

Maandag

13.15 – 14.00

10.30 – 11.15

Groep 7/8

Woensdag

10.30 – 11.15

11.15 – 12.00

Voor de gymlessen nemen de kinderen sportkleding en sportschoenen die niet buiten gebruikt worden mee naar school. Na de gymles wordt de sportkleding weer mee naar huis genomen.

Schoolschoonmaak

Het schoonmaken van de school wordt verzorgd door schoonmaakbedrijf CSU.

Twee keer per jaar is een grote schoonmaak, waarbij ouders ook assisteren (zie ouderparticipatie).
Cameratoezicht

Op een aantal plaatsen rond de school houden we, in verband met het voorkomen van vandalisme, toezicht via camera’s. Indien de directeur een gegronde reden heeft kan hij/zij de beelden terugkijken. Hierbij wordt het 4-ogenprincipe toegepast. Bij vermoeden van strafbare handelingen kan de school beelden overdragen aan de politie. Mocht u vragen hebben over het cameratoezicht, dan kunt u zich contact opnemen met de directeur.